Strona 1 z 1

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta - Warszawa

: 13 cze 2022, 16:07
autor: Albert25cm
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
Redagowanie, edytowanie oraz dodawanie ogłoszeń na portalu;
Tworzenie szaty graficznej ogłoszeń;
Prace w HTML z wykorzystaniem CSS;
Dbanie o właściwy poziom mailowej i telefonicznej obsługi klienta.
NASZE OCZEKIWANIA:
Znajomość HTML i CSS – ale jeśli nie znasz, to my możemy Ciebie tego nauczyć;
Znajomość programów graficznych w stopniu pozwalającym na samodzielne przygotowywanie layoutów (znajomość GIMP na początek wystarczy);
Perfekcyjna znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie;
Cierpliwość, dbałość o szczegóły, systematyczność – cechy potrzebne do pracy z codziennymi powtarzalnymi zadaniami;
Wysokie umiejętności interpersonalne oraz nastawienie na mailową oraz telefoniczną obsługę klienta;
Samodzielność, odpowiedzialność i spora dawka zaangażowania;
Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
PERSPEKTYWY Z NAMI:
Stanowisko to w pełni daje możliwość pracy z klientami przy jednoczesnym wykorzystaniu umiejętności technicznych (obsługa programu graficznego i stylowanie treści);
Umożliwimy Ci długofalową współpracę – średnia stażu pracy w dziale obsługi klienta w naszej firmie to 3,5 roku;
Zapewnimy Ci dużo uwagi, ale tylko od Ciebie zależy, jak bardzo rozwiniesz się w naszej organizacji;
Umożliwiamy częściową pracę zdalną po pierwszych kilku miesiącach pracy;
Zapewniamy benefity: kartę Multisport, dostęp do prywatnej opieki medycznej oraz kartę lunchową.
PROCES REKRUTACJI:
Wyślij CV, a my rozpatrzymy je od razu;
Jeśli wpiszesz się w profil poszukiwanej osoby, skontaktujemy się w ciągu 3 dni roboczych;
Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadzimy w biurze w Warszawie lub online przez Skype;
Do 3 dni poznasz ostateczną decyzję.
https://www.praca.pl/mlodszy-specjalista-ds-obslugi-klienta_7045563.html
www.praca.pl