inwestowanie

Nie wiesz, do której kategorii przyporządkować wpis? Zajrzyj tutaj!
Łukasz11

inwestowanie

Post autor: Łukasz11 »

Inwestowanie w naszych czasach jest różnorodne. Sam chciałbym zacząć przygodę z inwestowaniem tylko pytanie w co? Dużo osób chwali sobie nieruchomości, to może to byłby dobry kierunek. A wy co możecie polecić? Zdecydowanie odpada giełda, bo na tym nie znam się zupełnie.
Drażka21

Re: inwestowanie

Post autor: Drażka21 »

To prawda, że teraz możliwości inwestowania są bardzo różne. Wszystko zależy od tego w czym się najlepiej potrafimy odnaleźć. Gdybym ja miała doradzać to również byłyby to nieruchomości. Tylko żeby cokolwiek zacząć w tym temacie to najpierw dobrze byłoby zdobyć teoretycznej wiedzy w tym temacie. Są do wyboru różnego rodzaju szkolenia inwestycyjne , warto na takie się zdecydować. Sam zakres takich szkoleń świadczy o tym, że trochę tej niezbędnej wiedzy jest do zdobycia. Wówczas będzie się podejmowało trafne i mądre decyzje, przynoszące zysk.
żelka

Post autor: żelka »

A próbował ktos z was działac na forex? Tez fajne pieniazki moga z tego wpasc. Z tym, ze wiadomo, trzeba sobie co nieco o tym poczytac, zeby wiedziec co i jak. No i wykresy renko sie tez na pewno przydadzą https://www.az-invest.eu/median-renko-p ... tatrader-4
Awatar użytkownika
kwiatek

Post autor: kwiatek »

A czy wiecie może jak inwestować w akcje na giełdzie? Czy ktoś z Was miał kiedyś do czynienia z takimi inwestycjami? Ja mam trochę odłożonej gotówki i zaczęłam się nad tym poważnie zastanawiać... Macie może jakieś porady i wskazówki dla początkujących?
Awatar użytkownika
jol879

Post autor: jol879 »

Uważam, że warto jest inwestować pieniądze bo można w ten sposób szybko zarobić. Moim zdaniem warto jest zdecydować się przy tej okazji na usługo brokerskie oferowane na stronie: https://ipopema.pl/uslugi-brokerskie,p3 przez znaną i doświadczoną firmę. Można jej w pełni zaufać.
Romęk

Post autor: Romęk »