Obsługa telefoniczna klientów
Wszystko o prowadzonej działalności, o zakładaniu spółek, księgowości, problemach i sukcesach biznesowych.
- mczay
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 lis 2019, 17:26
Obsługa telefoniczna klientów
W jaki sposób można ulepszyć obsługę klienta w firmie? Poszukuję sprawdzonych sposobów, posiadamy obecnie centralę telefoniczną stacjonarną ale pracownicy narzekają na problemy z jakością połączeń. Klienci nie mogą się dodzwonić. Jak to rozwiązać?
- oskii
- Posty: 69
- Rejestracja: 13 gru 2019, 14:49
Re: Obsługa telefoniczna klientów
Myślę, że łatwiej będzie już po przejściu na centralę wirtualną i do tego dołączyć program helpdesk https://focustelecom.pl/system-helpdesk/ . Ułatwi wielokanałową obsługę klientów. Każdy sygnał od klienta, czy to sms, telefon, chat, mail będzie w jednym miejscu odnotowany. Program umożliwia zarządzanie połączeniami, kolejkowanie, każdego klienta można dopisać do konkretnego agenta a jeśli ktoś inny będzie się z nim kontaktował w tym czasie to będzie odnotowane. Naprawdę jak macie obecnie bałagan i klienci narzekają że omija się ich zgłoszenie to to jest rozwiązanie dla Was.
- kozi44
- Posty: 225
- Rejestracja: 11 lip 2019, 16:05
Re: Obsługa telefoniczna klientów
Jeśli ktoś pracuje 'na słuchawce' to warto zadbać o higienę głosu, gdyż to dzięki niemu jesteśmy w stanie pracować, przedstawiać klientowi ofertę. Polecam zaznajomić się z ciekawym artykułem https://www.cludo.pl/jak-dbac-o-struny- ... ll-center/ dzięki któremu dowiesz się w jaki sposób utrzymac głos w jak najlepszej kondycji